مبانی نظری وپیشینه تحقیق یادگیری خواندو ونوشتن دانش آموزان
مبانی نظری وپیشینه تحقیق یادگیری خواندو ونوشتن دانش آموزان مبانی نظری وپیشینه تحقیق یادگیری خواندو ونوشتن دانش آموزاندانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق یادگیری خواندو ونوشتن دانش آموزان مبانینظریوپیشینهتحقیقیادگیریخواندوونوشتندانشآموزانمبان-------
مبانی نظری وپیشینه تحقیق یادگیری خواندو ونوشتن دانش آموزان
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 33
حجم فایل: 51
قیمت: 55310 تومان
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 33 صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
مبانی نظری وپیشینه تحقیق یادگیری خواندو ونوشتن دانش آموزان
چکیده تحقیق :
مفاهیم یادگیری عبارتند از : 1- انتقال مفاهیم علمی از فردی به فرد دیگر 2- کسب اطلاعات معلومات و مهارتهای ویژه. 3- تغییر در رفتار قابل مشاهده و قابل اندازهگیری. 4- کسب بینش های جدید با تغییر دادن بینش های گذشته 5- فرایندی که از طریق آن رفتار موجود زنده در اثر کسب تجربه تغییر مییابد. 6- ایجاد و تقویت رابطه و پیوند محرک و پاسخ در سیستم عصبی انسان. 7- کسب شناخت و ادراک و بصیرت. 8- فرآیند تغییراتی نسبتاٌ پایدار در رفتار بالقوه انسان دراثر کسب تجربه.
عوامل مؤثر در یادگیری عبارتند از : 1- آمادگی جسمانی ـ عقلانی ـ عاطفی فراگیرـ 2- تجربیات گذشته. 3- شرایط و محیط یادگیری 4- فعالیت یادگیرنده. 5- محرک (نیازهای اساسی مثل تعلق به گروه ـ ابراز خود ـ امنیت ـ میل و رغبت و علایق . 6- انگیزه و هدف. 7- روش تدریس معلم. 8- تمرین و تکرار. 9- تقویت و یادگیری. 10- استفاده از تکنولوژی آموزشی در جریان تدریس
نارسایی در حواس، هدف معلم از هر گونه تدریس یا آموزش اینست که یادگیری دانشآموزان را برانگیزد، آسان سازد